ورود / عضویت



آمار بازدیدها

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday341
mod_vvisit_counterYesterday7026
mod_vvisit_counterThis week7608
mod_vvisit_counterLast week2050
mod_vvisit_counterThis month10909
mod_vvisit_counterLast month8381
mod_vvisit_counterAll days2004068
پکیج مستندسازی ایزو 10002 رضایتمندی مشتری o
لینک وب ها

 

 


پکیج مستندسازی ISO 10002 سيستم مديريت كيفيت رسیدگی به شکایات مشتریان بصورت فایلهای word

شامل : كلیه روشهای اجرائی و دستورالعملها و فرمها . نظامنامه كیقیت، شرح وظایف ، آئین نامه ها ،

بهمراه متن استاندارد ایزو 10002 + مستندات ایزو 9001

 

 

برای خرید آنلاین بر روی توضیحات هر فایل در ذیل کلیک نمائید و با چند کلیک فایل مربوطه را دریافت نمائید

 

بلافاصله پس از تکمیل فرآیند خرید ، فایل zip شده مربوطه بطور خودکار بهمراه صورتحساب برای شما ایمیل میگردد

در صورت نبودن ایمیل ارسالی در اینباکس ، لطفا پوشه اسپم / بالک را کنترل فرمائید
در صورت مواجه با مشکل یا عدم  دریافت فایلها بر روی ایمیل می توانید به آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید ایمیل بزنید و یا با تلفن 49720000   021 تماس حاصل فرمائید.
.
توضیحات فایل دانلود مستندات ایزو 10002 o
نام فایل ISO 10002.zip
قیمت 250000 تومان
تعداد دفعات خریداری شده 4
نوع فایل zip



آدرس  : انتهای حکیم غرب ، بعد از باکری و تعاون ، ساختمان گل یاس پلاک 67 (روبروی تابلوی بازار سنگ تهران)

تلفن تماس:   49720000 (30 خط) E1 فاکس : 49720200     تلفکس: 44163957 (از ساعت 9:00 الی 16)

09121554226 (از ساعت 10 الی 17)

iso17000@gmail.com